Poniedziałek wygrał z czarnym piątkiem
Przynajmniej na razie e-handel notuje znacznie wyższy niż tradycyjne sklepy wzrost sprzedaży w obecnym sezonie świątecznym
Jak podaje w badaniu Coremetrics firma IBM, w tzw. Cyber Monday (ostatni poniedziałek uważany jest za szczyt zamówień świątecznych w sklepach internetowych) sprzedaż w tym kanale wzrosła w USA aż o 19,4 proc. To znacznie lepszy wynik niż w przypadku czarnego piątku, kiedy to największe obroty generują tradycyjne sklepy. Ich sprzedaż w tym roku w ten dzień (26 listopada) wyniosła co prawda 10,7...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta